• OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,34
  • OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,34
  • 09.05.16, 20:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Airbnb tark strateegia kasvatab idufirma kasumit

Silicon Valley väärtuselt teine idufirma – Airbnb – on välja töötamas dünaamilisi hinnastamissoovitusi ehk tarka hinnastamist ettevõtte majutust pakkuvatele klientidele.
Airbnb tark strateegia kasvatab idufirma kasumit
  • Airbnb tark strateegia kasvatab idufirma kasumit Foto: EPA
Majutuse pakkujad, kes uue strateegiaga nõustuvad, teenivad Airbnb tootejuhi Joe Zadehi sõnul keskmiselt 13% suuremat kasumit, vahendab CNBC.
Airbnb saab kasumit kõigilt tehingutelt, seega kokkuvõttes tõuseb ka ettevõtte enda kasum. Majutusplatvorm küsib 3% majutuse pakkujatelt ning 6-12% külalistelt.
Ettevõte tugineb soovituste tegemisel enam kui 2 miljoni pakkumise, mis platvormi on üles seatud, hindamisele. 
Majutuse pakkujad seavad minimaalse ja maksimaalse hinna ning Airbnb soovitab hinda antud vahemikus. Soovi korral saavad kliendid ka pakutud hinda muuta, kuid pilootprojekti käigus selgus, et 92% kasutajatest jäi platvormi pakutud hinna juurde. 
Hinnataset võivad mõjutada nii konkreetses piirkonnas toimuvad üritused kui mugavused, mis ööbimispaigaga kaasnevad, näiteks fööni, wifi, vanni või muude mugavuste olemasolu. 
Zadehi sõnul mõjutab öömaja broneerimist kindlasti ka klientide jäetud hinnang ehk mida rohkem positiivseid hinnanguid, seda suurema tõenäosusega broneeritakse ööbimispaik.
Eelmise aasta juunis hinnati Airbnb väärtuseks 25,5 miljardit dollarit.
Uber, mille väärtuseks hinnati jaanuaris 62,5 miljardit dollarit, on ainuke idufirma Silicon Valley’s, mille väärtus on Airbnb omast suurem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 14:27
Regiooni suurim jätkusuutlikkuse festival Impact Day toob kohale tõelised tipptegijad
10.-12. oktoobrini leiab Tallinnas asuvas Põhjala tehases juba kolmandat korda aset jätkusuutlikkuse festival Impact Day, mis toob erinevatest maailma paikadest kohale oma valdkonna tõelised tipud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele